Tartalom marketing
A Content Marketing a király
A content marketing lényegét egy régi, offline történet tudja a lehető legjobban érzékeltetni. A XIX. század végén a sütőporokat olyan kis csomagokban árusították, amelyeknek a hátára recepteket nyomtattak. A kis sütőporos zacskókon megtalálható recepteket később összesítették és 1911-ben receptkönyvként kiadták. A XX. század folyamán a könyv számos frissítésen esett át és jelenleg is ez az egyik legnépszerűbb receptkönyv a világon, 19 millió példányát adták el világszerte.
August Oetker Backin volt aki a sütőporos zacskók hátuljára recepteket tett és a könyvben megtalálható receptek mindegyike az Oetker vállalat teszt konyhájából került ki, a könyvet pedig úgy építették fel, hogy egészen az alapoktól megtanítson a főzésre. Oetker nagyon tisztában volt azzal, hogy az aktív kommunikáció, hogyan tud sikeres üzleti folyamatokat elindítani, példája nagyszerűen bemutatja, hogy a tartalmak hogyan képesek egy márkáról információkat terjeszteni és arra is, hogy hogyan képesek a márka presztízsét növelni.
Tartalommarketing
Tartalommarketing (Content Marketing) kifejezés alatt azokat az értékes és releváns tartalmak létrehozását és terjesztését értjük, amelyeket azzal a céllal hozunk létre, hogy felkeltsék és megtartsák egy jól behatárolt célcsoport figyelmét majd ezt a figyelmet nyereséges ügyfél-interakcióvá konvertáljuk.
Miért a content marketing a király?
Azért a tartalom a király, mert rendszeres tartalom építéssel, folyamatosan egyre több ember lesz, aki megismeri a cégedet és megbízik benned.
Azért a tartalom a király, mert építi a bizalmat, ha olyan tartalmakkal szolgálsz az olvasóidnak, amelyek értékesek a számukra, segíti őket megszerezni azokat az információkat, amelyekre szükségük van.
A folyamatos tartalomgyártás alátámasztja a SEO erőfeszítéseket is, a keresőoptimalizálás szempontjából már nem lehet elhanyagolni a folyamatosan közzétett, jó minőségű cikkeket.
A tartalommarketinget számos más marketingstratégiával együtt, annak szerves elemeként szokás használni:
- Közösségimédia-marketing (SMO): Szerves része, mivel a közösségi médiában megjelenő, ott terjesztett tartalmakat elsősorban a tartalommarketing szabályai alapján állítják elő.
- Keresőoptimalizálás (SEO): a tartalommarketing általában nagy hangsúlyt fektetnek a keresőoptimalizálásra, azaz arra, hogy a létrehozott tartalmak megfeleljenek a keresőmotorok minőségi tartalmakkal szemben támasztott követelményeinek. Ide tartozik például, hogy a tartalmaknak egyedieknek, frissnek, rendszeresnek, relevánsnak stb. kell lenniük.
- PR: A hatékony PR-stratégia lényege, hogy a potenciális ügyfelekhez ne olyan tartalmakat juttassanak el, amely kizárólag a céget reklámozza, hanem olyan tartalmakat, amelyek valamilyen szempontból személyesen érintik, érdeklik a célközönséget, és így irányítják a figyelmet a cégre, annak termékeire és szolgáltatásaira.
- Pay per click (PPC): a kattintásonkénti fizetésre alapuló stratégiák működéséhez olyan tartalmak szükségesek, amelyek „eladják” a kattintást, ráveszik az interakcióra a látogatókat.
- Inbound marketing: Lényege, hogy érdekes és releváns tartalmak közzététele segítségével generáljon látogatottságot és keltse fel a célközönség érdeklődését, kiváltsa a megfelelő ügyfélinterakciókat. A hangsúlyt a felhasználói élményre fekteti, a direkt marketing megoldások helyett a minőségi tartalmak gyártását részesíti előnyben. (forrás:wikipédia)
Kapcsolat
Prospektus
A ProfitOnline összes szolgáltatásának leírása letölthető az alábbi linkeken.
Cikkek
Referencia tartalmak
Tartalom Marketing árak
Blog
- 4db cikk
- Sikerdíjazás blog.hu esetén: 15.000 HUFés 30.000 HUF
Wikipedia
- Wikipedia szövegírás
SEO cikk
- 1500-2500 karakter közötti cikk
Hosszú cikk
- Egy cikk hosszát maga a téma és a mondanivaló határozza meg, de a hosszabb cikkek, jobb eredményeket érhetnek el.
Elakadt az arculat kialakításában? Segítünk logojának megtervezésében.
Weboldal, illetve webshop tervezésénél és készítésénél mindig szem előtt tartjuk az összes SEO szempontot.