Content Marketing

Tartalom marketing

A Content Marketing a király

A content marketing lényegét egy régi, offline történet tudja a lehető legjobban érzékeltetni. A  XIX. század végén a sütőporokat olyan kis csomagokban árusították, amelyeknek a hátára recepteket nyomtattak. A kis sütőporos zacskókon megtalálható recepteket később összesítették és 1911-ben receptkönyvként kiadták. A XX. század folyamán a könyv számos frissítésen esett át és jelenleg is ez az egyik legnépszerűbb receptkönyv a világon, 19 millió példányát adták el világszerte.

August Oetker Backin volt aki a sütőporos zacskók hátuljára recepteket tett és a könyvben megtalálható receptek mindegyike az Oetker vállalat teszt konyhájából került ki, a könyvet pedig úgy építették fel, hogy egészen az alapoktól megtanítson a főzésre. Oetker nagyon tisztában volt azzal, hogy az aktív kommunikáció, hogyan tud sikeres üzleti folyamatokat elindítani, példája nagyszerűen bemutatja, hogy a tartalmak hogyan képesek egy márkáról információkat terjeszteni és arra is, hogy hogyan képesek a márka presztízsét növelni.

Tartalommarketing

Tartalommarketing (Content Marketing) kifejezés alatt azokat az értékes és releváns tartalmak létrehozását és terjesztését értjük, amelyeket azzal a céllal hozunk létre, hogy felkeltsék és megtartsák egy jól behatárolt célcsoport figyelmét majd ezt a figyelmet nyereséges ügyfél-interakcióvá konvertáljuk.

Miért a content marketing a király?

Content marketing referencia diagram

Azért a tartalom a király, mert rendszeres tartalom építéssel, folyamatosan egyre több ember lesz, aki megismeri a cégedet és megbízik benned.

Azért a tartalom a király, mert építi a bizalmat, ha olyan tartalmakkal szolgálsz az olvasóidnak, amelyek értékesek a számukra, segíti őket megszerezni azokat az információkat, amelyekre szükségük van.

A folyamatos tartalomgyártás alátámasztja a SEO erőfeszítéseket is, a keresőoptimalizálás szempontjából már nem lehet elhanyagolni a folyamatosan közzétett, jó minőségű cikkeket.

Content marketing referencia diagram 2

A tartalommarketinget számos más marketingstratégiával együtt, annak szerves elemeként szokás használni:

  • Közösségimédia-marketing (SMO): Szerves része, mivel a közösségi médiában megjelenő, ott terjesztett tartalmakat elsősorban a tartalommarketing szabályai alapján állítják elő.
  • Keresőoptimalizálás (SEO): a tartalommarketing általában nagy hangsúlyt fektetnek a keresőoptimalizálásra, azaz arra, hogy a létrehozott tartalmak megfeleljenek a keresőmotorok minőségi tartalmakkal szemben támasztott követelményeinek. Ide tartozik például, hogy a tartalmaknak egyedieknek, frissnek, rendszeresnek, relevánsnak stb. kell lenniük.
  • PR: A hatékony PR-stratégia lényege, hogy a potenciális ügyfelekhez ne olyan tartalmakat juttassanak el, amely kizárólag a céget reklámozza, hanem olyan tartalmakat, amelyek valamilyen szempontból személyesen érintik, érdeklik a célközönséget, és így irányítják a figyelmet a cégre, annak termékeire és szolgáltatásaira.
  • Pay per click (PPC): a kattintásonkénti fizetésre alapuló stratégiák működéséhez olyan tartalmak szükségesek, amelyek „eladják” a kattintást, ráveszik az interakcióra a látogatókat.
  • Inbound marketing: Lényege, hogy érdekes és releváns tartalmak közzététele segítségével generáljon látogatottságot és keltse fel a célközönség érdeklődését, kiváltsa a megfelelő ügyfélinterakciókat. A hangsúlyt a felhasználói élményre fekteti, a direkt marketing megoldások helyett a minőségi tartalmak gyártását részesíti előnyben. (forrás:wikipédia)

Tartalom marketing Grafikon

Kapcsolat

Budapest, Magyarország
+36 30 357 2045
Figyelmes munkavégzés
Szakértelem és naprakész tudás
Diszkréció, üzleti titoktartás

Prospektus

A ProfitOnline összes szolgáltatásának leírása letölthető az alábbi linkeken.

Cikkek

Referencia tartalmak

Index.hu

megjelenés

Opulent Blog

megjelenés

Opulent Blog

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Blog.hu

Ready Player One cikk

Index.hu

megjelenés

TAG Heuer

Chronostyle cikk

100 éves a Mido

cikk

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Index.hu

megjelenés

Svájci órakészítés

Chronostyle cikk

Bering

óra cikk

Jogvédelem és felelősségbiztosítás

egészségbiztosítás cikk

Termékismertető

cikk

Tartalom Marketing árak

Content marketing árak a ProfitOnline.hu munkatársaitól. Figyelem, a csomagok tájékoztató jellegűek, egy oldal elkészítése nagyban függ a valós helyzettől.

Blog

HUF 30 000 / -tól
  • 4db cikk
  • Sikerdíjazás blog.hu esetén: 15.000 HUFés 30.000 HUF

Wikipedia

HUF 40 000
  • Wikipedia szövegírás

SEO cikk

HUF 60 000
  • 1500-2500 karakter közötti cikk

Hosszú cikk

HUF 15 000
  • Egy cikk hosszát maga a téma és a mondanivaló határozza meg, de a hosszabb cikkek, jobb eredményeket érhetnek el.

Vizsgáljuk meg, hogy üzletének, weboldalának és közösségi portáljainak tartalma hogyan befolyásolja a Google általi rangsorolást. A ProfitOnline munkatársai segítenek eligazodni az aktuális szabályok, keresési elvek sorai között. Érték, relevancia és marketing a tartalomban.

Tartalom íróink

Farkas Szilárd

Író, tartalom marketing

Elakadt az arculat kialakításában? Segítünk logojának megtervezésében.

Weboldal, illetve webshop tervezésénél és készítésénél mindig szem előtt tartjuk az összes SEO szempontot.