YouTube képzés
Hasznos tudás a YouTube csatornáról
Indíts saját YouTube csatornát! – 90 perc
- A YouTube csatorna képzésének első lépései – regisztráció menete
- A fiók beállításoktól a csatorna beállításokig
- A fiók beállítások – név, mobil feltöltés, menedzserek hozzáadása / speciális beállítások: egyedi URL lehetősége, jelszó, kapcsolt fiókok, adatvédelem, email, lejátszás, csatlakoztatott tévék
- A YouTube csatornád hitelesítése – a további csatorna funkciók eléréséért: hosszú videók, külső kommentárok, egyedi indexképek, nem listázott / privát videók…
- A YouTube csatornád alapbeállításai – alapértelmezett beállítások: adatvédelem / licenc, kategória, cím, leírás, címkék, videó helye, megjegyzések, video statisztikák
- A YouTube csatornád speciális beállításai – csatorna címkék, reklámok elhelyezése, kapcsolódó weboldal, AdWords fiók, Analytics ID
- Kettő az egyben! A YouTube csatornád összekötése a Google+ oldaladdal
- YouTube adatvédelmi és közösségi irányelvek – alapok
YouTube “One channel” – Egység, átláthatóság, következetesség! – 60 perc
- A YouTube csatorna legutóbbi változásai – ’Egy csatorna’
- A YouTube ’Egy csatorna’ felépítése – a saját csatornám, a csatorna navigáció szerkesztése
- A csatorna útmutató – Channel Guide – a feliratkozásaid kezelése, video tartalom kurálás, a csatornádra feliratkozó szemszögéből: mit érdemes megnézni, legutóbbi tevékenység…
- A feliratkozók és a nem feliratkozott felhasználók csatorna nézetbeli különbségek
- A feliratkozók fontossága a megnézett percek mértékének növelésében
- Eszközök és új opciók a csatorna tulajdonosoknak –optimális márkázás lehetősége, tallózó nézet, bemutatkozó videó
A „One Channel” dizájn előnyei a márkaépítésben és a tartalom menedzsmentben – 60 perc
- Optimális márkaépítés a YouTube csatornádon – a csatornád testre szabása, egyedi csatorna élmény
- A csatorna leírása – bemutatkozó szöveg, kulcsszavak használata
- A reszponzív csatornakép – készítése, beállítása, optimalizálása – példák mutatása
- A csatorna ikon – készítése, beállítása, optimalizálása – – példák mutatása
- Linkek szerkesztése – egyedi linkek, közösségi linkek
- Kiemelt csatornák – kiemelt csatornák beállítása – népszerű, ajánlott csatornák
- A tartalomrendezés, rendszerezés – lejátszási listák készítése, optimalizálása
- Csatorna bemutatkozó videó – készítése, beállítása, optimalizálása – példák mutatása
Feltöltés! A YouTube csatornádra felkerülő videó tartalom és a meta-adatok optimalizálása – 60 perc
- A videokezelő – A videó feltöltésének menete, optimalizálás – fájl elnevezése, méret, formátum, hossz, adatvédelmi beállítások, időzített feltöltés, privát, nem listázott…
- A meta-adatok – alapvető adatok: cím, leírás, címkék, speciális beállítások: lokáció, kommentek, licenc beállítások, terjesztési beállítások, video statisztikák, felnőtt tartalom…
- Az egyedi bélyegképek – készítése, beállítása, optimalizálása
- Tömeges frissítés – meta-adatok, és beállítások
- Videó javítások, feliratok
- Létrehozási eszközök használata – hangkönyvtár, video szerkesztő, videók létrehozása: webkamera, diavetítés képekből…
A közönség megtartása, nézőkből feliratkozók, a megnézett percek növelése – 60 perc
- Az első 15 másodperc fontossága – a néző megtartása
- Kommentárok – megnézett percek növelése, feliratkozó szerzése, a kommentárok megfelelő használata, kereskedelmi linkek használata
- A végekép, interaktív záróképek – méret, formátum, szerkesztés – példák
- Videóba ágyazott programok – márkázott vízjeles logó kiemelés, videó, lejátszási lista kiemelése, egyedi intro minden videó elé
TARTALMAK TERVEZÉSE, PROGRAM STRATÉGIA
A célok kitűzése! Építs stratégiát! Tervez és időzítsd a tartalmakat – programépítés! – 90 perc
- Tervezz releváns és vonzó tartalmakat – tartalomképzési stratégia – hygiene, hub és hero tartalom
- A kreatív tartalom stratégia építés alapkövei – megosztást elősegítő tartalom, kollaboráció, a megfelelő témaválasztás a könnyű megtalálhatóság céljával, átláthatóság, következetesség, célzás, hosszú távú fenntarthatóság, a nézőkkel való interakciók – YouTube, Google+ közösségi kommunikáció, interaktív tartalmak, hitelesség, relevancia a tartalom-képzésben
- Tartalom megosztási terv és program stratégia szükségessége – programépítés alapkövei – időzítés, sorozatok, kommunikáció, minőségi tartalom
Ügyfél, iparág specifikus / Tematikus tartalmak a YouTube-on – Ügyfelek, tartalomtulajdonosok, tartalomkészítők, kezelők részére – 90 perc
- Az optimális megtalálhatóságért – ügyfél, iparág specifikus YouTube SEO, meta-adatok tervezése
- Terméked, szolgáltatásod megjelenése a YouTube-on – kreatív ötletek, példák, tervezés
- Használd a tehetséged, lehetőségied! – ügyfél lehetőségei alapján kreatív tartalmak tervezése, példái
- A nézettségi idő növelése ügyfél-specifikus tartalmakkal, lejátszási listákkal – ötletek, példák
- Kereszt-promóció más csatornákkal
- A feliratkozók elérése, elkötelezése, bevonása – Google Hangouts, Live Stream Events
- A csatorna beállításai élő események indításához
- Hangouts on Air – lehetőségek ügyfél, iparág specifikus élő videó tartalmak képzésére, beállítások, optimalizáció, kommunikáció
- YouTube Live Stream – lehetőségek ügyfél, iparág specifikus élő videó tartalmak képzésére, beállítások, optimalizáció, kommunikáció
- Ismerd meg a feliratkozóidat! – a loyális nézők, feliratkozók megtalálása, közösségi kommunikáció, kommentek moderálása, Google+ oldal használata
- Felhívások a videókban – csatornán történő interakciók ösztönzése, értékelések ösztönzése, vásárlás vagy egyéb konverzió ösztönzése, annotációk és külső kommentárok segítségével Termék elhelyezés – ügyfél, iparág specifikus termékek, szolgáltatások, szponzori termékek videóban való megjelenítése
YOUTUBE PPC GDN és Display hirdetések 60-80 perc
- Display Hirdetések létrehozása, méretek, formátumok bemutatása , bakik amiket ne kövess el, szöveges, képes, swf, jgp, gif stb
- Display hirdetések tervezése, display tervező, elhelyezés kiválasztása
- Display hirdetések célzása a Youtube-ra, Érdeklődés, kulcsszavas, elhelyezés szerint
- Youtube Online Videó kampány létrehozása lépésről lépésre
- Youtube videó kampány célzási beállítások
- Youtube videó kampány remarketing
Áraink:
4 x 50 perc 80.000 FT
5 x50 perc 95.000 FT
6 x 50 perc 120.000 FT / Min2 nap vállaljuk
Szinte Romulus Loránd
online marketing szakértő www.szinte.hu, www.profitonline.hu
Bodrogi András
YouTube szakértő www.youtubeszakerto.hu
Kapcsolat
Prospektus
A ProfitOnline összes szolgáltatásának leírása letölthető az alábbi linkeken.
Cikkek
Pay Per Click
PPC kampány árak
Start
- 4 x 50 perc
Medium
- 5 x 50 perc
Full
- 6 x 50 perc
Vizsgáljuk meg, hogy üzletének, weboldalának és közösségi portáljainak tartalma hogyan befolyásolja a Google általi rangsorolást. A ProfitOnline munkatársai segítenek eligazodni az aktuális szabályok, keresési elvek sorai között. Érték, relevancia és marketing a tartalomban.
Elakadt az arculat kialakításában? Segítünk logojának megtervezésében.
Weboldal, illetve webshop tervezésénél és készítésénél mindig szem előtt tartjuk az összes SEO szempontot.