Konveziós arány növelése
A legjobb konverziós arány egy webshopnál több tényezőtől függ, és számos módszer létezik annak növelésére. A következőkben összefoglalom néhány tippet és információt a konverziós arány optimalizálásával kapcsolatban:
- Próbáld ki az ingyenes szállítást: A kosárelhagyások 50%-a a szállítási költség miatt történik. Érdemes lehet kísérletezni az ingyenes vagy nagyon olcsó szállítás bevezetésével
- Figyelj a hajtás feletti részre: A honlapod felső része, amit a látogatók azonnal látnak, kulcsfontosságú. Különös figyelmet kell fordítani a hajtás feletti részre, hogy vonzó és releváns tartalmat jeleníts meg ott
- Használj kuponkódokat: A kuponkódok használata lehet hatékony, de figyelj arra, hogy ne okozz túl nagy kedvezményeket, amelyek csökkentik a bevételt
- Hajts rá az elhagyott kosarakra: Az elhagyott kosarak újrahasznosítása nagyon fontos. Küldj automatikus emlékeztető e-maileket vagy ajánlj kedvezményeket az elhagyott termékekre, hogy ösztönözd a vásárlókat a vásárlás folytatására
- Készíts sokkal jobb termékinformációkat: Az alapos és részletes termékinformációk növelhetik a vásárlók bizalmát és hajlandóságát a vásárlásra. Jól strukturált, könnyen értelmezhető leírásokat és képeket adj a termékekről
- Tedd nagyon könnyűvé magát a rendelést: A webshopodban a rendelési folyamatnak egyszerűnek és gyorsnak kell lennie. Minimalizáld az űrlapok számát és az adminisztratív lépéseket, és biztosíts egyszerű fizetési lehetőségeket
- Tedd jobbá a webshopod mobil verzióját: A mobil eszközökről történő vásárlás egyre népszerűbb. Gondoskodj arról, hogy a webshopod mobilbarát legyen, könnyen navigálható és gyorsan betöltődjön mobil eszközökön is
Ezen tippek alkalmazásával növelheted a webshopod konverziós arányát. Azonban fontos megjegyezni, hogy a legjobb konverziós arány egy webshopnál függ a termék kategóriájától, a célcsoporttól, az árképzéstől és más tényezőktől is.
Fontos folyamatosan tesztelni SEO auditálni és optimalizálni a webshopodat, hogy a legjobb eredményeket érd el.