Keresési szokások a Googleban

Google keresés SEO

Google felhasználói viselkedéses munkamenetet elemeztünk annak érdekében, hogy jobban megértsük, hogyan működnek az emberek interakciói a modern Google SERP-kkel.

Konkrétan mire voltunk kíváncsiak?

1.Hány ember kattint a hirdetésekre és a természetes eredményekre?
2. A helyi, video- és a Google Shopping-ra jutó kattintások százalékos aránya!
3. Mennyi a keresési munkamenet átlagos hossza
4. Az első oldal aljára eljutó felhasználók száma

Itt van néhány legfontosabb megállapításunk:

1. A Google-keresők az idő 23% -ában használják a Google egyik automatikus kiegészítésére vonatkozó javaslatát. Azok az emberek, akik információs és helyi keresést keresnek, inkább az automatikus kiegészítésre kattintanak, mint a kereskedelmi lekérdezésekkel.

Google keresőoptimalizálás

2. A Google-felhasználók 50% -a kattint az eredményére 9 másodpercen belül a kereséstől. És egy Google-keresőnek valami kattintására átlagosan 14,6 másodperc szükséges.

Női Témák www.noitemak.hu

3. A Google keresőinek csak 9% -a jut a keresési eredmények első oldalának aljára.

4. A felhasználók 15% -a módosítja kezdeti keresési kifejezését. Ez azt sugallja, hogy a Google általában nagyon releváns eredményeket szolgáltat. Vagy hogy, a Google felhasználói felkészültek az első kísérletük során a megfelelő kulcsszó kiválasztására.

5. A felhasználóknak csak 17% -a fordult vissza a keresési eredményekre, miután az eredményre kattintott. Csak a felhasználók 5% -a ugrál többször egyazon lekérdezéshez.

6. A Google-felhasználók többsége (59%) egyetlen oldalt látogat a keresési munkamenet során. Csak 6% -nak kell négy vagy több oldalt meglátogatnia ahhoz, hogy választ kapjon a kérdésre.

7. A keresők 65% -a kattint egy tradicionális „10 kék link” keresési eredményre a keresési munkamenet során.

8. Bár ez a lekérdezéstől függően nagyon eltérő volt, a keresők 19% -a kattint egy Google hirdetésre a keresés során.

9. Helyi kérdésekre a keresők 42% -a kattint az eredményekre a Google Maps Pack belső oldalán.

10. A terméket kereső felhasználók 19% -a kattint a Google Shopping eredményére.

11. Átlagosan a keresők mindössze 3% -a működik együtt az „Emberek is kérdezik” mezővel. Bár ez a viselkedés a lekérdezéstől függően nagyon eltérő. Például az étrend-kiegészítőket kereső emberek 13,6% -a kattintott egy PAA dobozra.

12. A keresőknek csupán 0,44% -a lép fel a Google keresési eredményeinek második oldalára.

13. Az átlagos keresési munkamenet 76 másodpercig tart. És az összes keresési munkamenet fele 53 másodpercen belül befejeződik.

Tehát ha nem vagy az első oldalon akkor nem sok forgalmat tudsz elérni.

Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post