SEO Lexikon

SEO, Keresőoptimalizálás lexikon

A keresőoptimalizálás szakkifejezései

Keresőmotor optimalizálás (SEO)

A keresőmotor optimalizálás olyan stratégiák, technikák és taktikák módszertana, amelyeket arra használnak, hogy növeljék a weboldal látogatói mennyiségét azáltal, hogy a honlapot előre helyezik a keresőmotor eredményoldalán. Az SEO biztosítja, hogy a weboldal elérhető legyen a keresőmotorok számára, és általában néhány bevált “fehér kalapos” gyakorlatból áll, amelyet a webmesterek és az internetes tartalomszolgáltatók használnak, hogy elősegítsék a keresőmotorok eredményeinek jobb rangsorolását.

Fekete kalapos SEO (Black Hat SEO)

A “fekete kalapos” SEO az agresszív SEO stratégiák, technikák és taktikák használatát jelenti, amelyek csak a keresőmotorokra koncentrálnak, és nem az emberi közönségre. A Fekete kalapos SEO általában nem tartja be a legtöbb keresőmotor iránymutatását.

Facebook Közösségi Kereső optimalizálása (Graph Search Optimization – GSO)

A GSO egy olyan keresőmotor-optimalizálás, amely az egyén vagy a vállalat tartalmának optimalizálására összpontosít, hogy javítsa a Facebook keresési eredményeit.

Organikus SEO

Az organikus SEO az a kifejezés, amely leírja azokat a folyamatokat, amelyek révén az organikus keresőmotor találati oldalain természetes helyezést kaphat egy oldal.

Rang

A rang azt a helyet jelöli, ahova egy webhely vagy weboldal a keresőmotor eredményeiben van rangsorolva. Például, ha az Ön webhelye mikrofonokról szól, amikor egy személy rákeres a „mikrofonok” kulcsszóra egy keresőmotorban, akkor a rang azt jelzi, hogy a keresési eredmények között hol szerepel az Ön oldala (pl. Az első öt találaton belül, az első oldalon, a 30. oldalon stb).

Keresőmotor marketing (SEM)

A SEM egy olyan fajta internetes marketing, amely a webhelyek kutatására, benyújtására és elhelyezésére szolgál a keresőmotorokban, a maximális láthatóság elérése érdekében. A SEM olyan dolgokkal foglalkozik, mint a keresőmotor optimalizálása (SEO), a kulcsszó-kutatás, a verseny elemzése, a fizetett listázások és más keresőmotor-szolgáltatások, amelyek növelik a keresési forgalmat az Ön webhelyén.
Tudta…? A különbség a SEM és a SEO között: A SEM egy szélesebb kifejezés, mint a SEO. Amíg a SEO célja a jobb organikus keresési eredmények biztosítása, a SEM a keresőmotorokkal reklámozza az Ön webhelyét vagy vállalkozását az internetes ügyfelek számára és célzott forgalmat küld az Ön webhelyére.

Keresőmotor-szolgáltatások

A keresőmotor-szolgáltatások egy harmadik gyártó által kínált szolgáltatások gyűjteményét írják le, amelyek célja, hogy segítsék a szervezeteket és a vállalkozásokat az expozícióval és jobb rangsorolás elérésével a keresőmotorok oldalain. A tipikus szolgáltatások közé tartoznak a keresőmotor-optimalizálás (SEO) és a keresőmotor marketing (SEM) szolgáltatások, valamint a weboldal promóciója és optimalizálása.

Keresőmotor találati oldala (SERP)

A keresőmotor találati oldala (SERP) az a weboldal, amelyre a keresőmotor irányít a keresési eredményeivel. A nagy keresőmotorok általában háromféle listát jelenítenek meg SERP-jükön. Azok a listák, amelyeket a keresőmotor pókja indexelt, az emberek által a keresőmotor könyvtárába indexelt listák, és azok a listák, amelyekért fizettek, hogy a keresőmotor felsorolja.

SEO szolgáltatások (SEO szolgáltató, SEO ügynökség)

A SEO szolgáltatók, általában egyének, csoportok vagy ügynökségek, amelyek keresőmotor-optimalizálási technikákat alkalmaznak, hogy magas rangú elhelyezéseket szerezzenek az ügyfeleknek az organikus keresési eredményekben.

Közösségi média optimalizálás (SMO)

A közösségi média optimalizálása egy termék, márka vagy esemény ismertségének fokozását jelenti, amelynek során számos közösség és közösségi média felhasználása által biztosítanak internetes nyilvánosságot. Néhány SEO-szolgáltató SMO-t is nyújt a hagyományosabb SEO szolgáltatások mellett.

SEO PR

A SEO PR a keresőmotor-optimalizálás (SEO) és a közönségkapcsolat (PR) szavak kombinációja. Ez egy sajtóközlemény vagy egyéb marketingcikk készítésének folyamatát jelenti, amely keresőmotor optimalizálása céljából történik, potenciális ügyfelek és webhely-forgalom generálására.

SEO Spam

A SEO spam általában olyan SEO manipulációs technikákat jelent, amelyeket a keresőmotorok rangsorolásának növelésére használnak, de sértik a keresőmotor szolgáltatási feltételeit.

Fehér kalapos SEO (White Hat SEO)

A “fehér kalapos” SEO olyan optimalizálási stratégiákat, technikákat és taktikákat alkalmazását jelenti, amelyek az emberi közönségre összpontosítanak a keresőmotorok helyett, és teljes mértékben követik a keresőmotor szabályait és irányelveit.

Keresőmotorokkal és Algoritmusokkal kapcsolatos definíciók

Algoritmus

Az algoritmus egy képletet vagy lépéskészletet jelent egy adott probléma megoldására. Szükséges hozzá egy olyan letisztult szabálykészlet, amely egyértelmű megállási ponttal rendelkezik. Az algoritmusok bármilyen nyelven kifejezhetők. A keresőmotor algoritmusait általában arra használják, hogy a jó minőségű webhelyeket és weboldalakat az organikus keresési eredmények tetejére emeljék, miközben csökkentik vagy szankcionálják az alacsonyabb minőségű webhelyek és oldalak rangját. Az algoritmus megváltoztatásának célja a keresőmotor felhasználói élményének javítása.

További információkért tekintse meg a Google Hummingbird, Panda, PayDay Loan vagy más Google algoritmus-megjegyzéseket.

Keresőmotor

A keresőmotorok olyan programok, amelyek dokumentumokat keresnek a megadott kulcsszavak alapján, és visszaadják azon dokumentumok listáját, amelyben a kulcsszavak megtalálhatók. A keresőmotor valójában egy általános programosztály, azonban a kifejezést gyakran olyan rendszerek kifejezésére használják, mint például a Google, a Bing és a Yahoo! Search, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy dokumentumokat keressenek a világhálón.

Google Hummingbird

A Google Hummingbird egy új algoritmusprojekt, amelynek célja a Google keresőmotorjainak javítása a felhasználók számára azáltal, hogy túlmutat a kulcsszófókuszon.

Google Panda

A Google Panda egy folyamatban lévő algoritmusfrissítés és adatfrissítés sorozat a Google keresőmotor számára, a keresési eredmények minőségének javítása érdekében.

Google Panda 4.0 frissítés: A negyedik fő Google Panda algoritmusfrissítés és adatokfrissítés a Google keresőmotorjában használt belső keresési algoritmus számára. A Google Panda 4.0 frissítést 2014. május végén telepítették, és elvileg az összes angol nyelvű keresési lekérdezés több mint 7% -át érintette.

Google PayDay Loan

A Google Payday Loan kiszűri azokat a spam-webhelyeket, amelyek fekete kalapos technikákat használnak arra, hogy növeljék a rangsorolásukat az erősen forgalmazott Google keresőmotorjában történő kulcsszó-lekérdezések során.

Google Penguin

A Google Penguin a Google keresőmotorjának algoritmusfrissítéseinek sorozatára hivatkozik, amelyek elősegítik a felhasználók keresési eredményeinek minőségét.

Google Pigeon

A Google Pigeon egy olyan kódnév, amely a Google Helyi Keresőmotorjának új algoritmusfrissítésére utal, amely 2014. július 24-én debütált.

Manuális beküldés

A manuális beküldés azt jelenti, hogy az Ön webhelyének URL-jét és részleteit kézzel adja hozzá a keresőmotorhoz, a linkek benyújtására szolgáló szolgáltatás vagy a szoftver használata helyett.

Természetes keresés

A természetes keresés az, amelyben az eredményeket természetes indexelése alapján küldi vissza a weboldal, ellentétben azokkal a keresésekkel, amelyeket a fizetett hirdetések és maga a keresőmotor által végzett szerkesztői változtatások alapján küld vissza.

Pók (webcrawler)

A pók egy olyan program, amely automatikusan letölti a weboldalakat. A pókok gyűjtik össze és adagolják a weboldalakat a keresőmotoroknak. Ezen programok egy másik kifejezése a webcrawler.

Fizetett keresés

A fizetett keresés egy olyan kontextusbeli hirdetés, amelynél a webhelyek tulajdonosai díjat fizetnek azért, hogy webhelyüket megjelenítsék a keresőmotorok fő találati oldalain.

Robots.txt

A Robots.txt egy olyan szövegfájl általános neve, amelyet feltöltenek a webhely gyökérkönyvtárába majd összekapcsolják a webhely HTML-kódjával. A robots.txt fájl arra szolgál, hogy utasításokat adjon a weboldalról a webcrawler-ek és pókok számára.

Sitemap

A webhelytérkép egy weboldal oldalainak hierarchikus vizuális modellje. A webhelytérképek segítik a felhasználókat a navigálásban olyan webhelyeknél, amelyekhez egynél több oldal tartozik, azáltal, hogy a felhasználónak a teljes webhely tartalmának diagramját ábrázolja. A webhelytérkép megkönnyítheti a keresőmotor-pók számára a webhely összes oldalának megtalálását.

SERP – keresőmotor találati oldala

A keresőmotor találati oldala (SERP) az a weboldal, amelyre a keresőmotor irányít a keresési eredményeivel. A nagy keresőmotorok általában háromféle listát jelenítenek meg SERP-jükön. Azok a listák, amelyeket a keresőmotor pókja indexelt, az emberek által a keresőmotor könyvtárába indexelt listák, és azok a listák, amelyekért fizettek, hogy a keresőmotor felsorolja.

Sitewide

A sitewide kifejezés a webhely egészére kiterjedő összekötő és navigációs struktúrára utal, amelyet a webhely egészére telepítettek.

Kulcsszavak és kulcsszómondatok

Rejtett kulcsszó

Ez olyan kulcsszavakra vagy kifejezésekre vonatkozik, amelyeket a HTML forráskódba helyeznek el, és amelyeket a weblap látogatói nem láthatnak.

Kulcsszó halmozás

A kulcsszó halmozás olyan módszer, amellyel a kulcsszavakat egy weboldalra terheljük, hogy a keresőmotorok az oldalt relevánsnak tekintsék az internetes keresés során. A keresőmotorok gyakran büntetik a webhelyet, ha felfedezték a kulcsszavak halmozásást, és a sértő oldalakat eltávolíthatják a keresési eredményekből.

Long Tail keresés

A Long Tail keresés kibővíti azt az elméletet, miszerint a média- és szórakoztatóiparnak elő kell mozdítania a népszerű mainstream termékeket. A keresési lekérdezéseknél fontos a fő és a leggyakoribb keresési kifejezések (a lista tetején található kifejezések) érintése, de az összes kulcsszó és lekérdezés érintése is, amelyek a keresés tárgyát képezik; azaz a kereséshez társított és kapcsolódó kulcsszavak, amelyek kevésbé népszerűek.

Kulcsmondatok

Mondatok vagy keresési kifejezések, amelyek több kulcsszóból vagy kulccszó-kombinációból állnak, amelyeket a felhasználó begépel a keresőmotorba.

Kulcsmondat-mozgás

A szám, amely a webhelyek pozícióinak felfelé vagy lefelé mozgását jelzi a keresőmotor eredményeiben (SERP).

Kulcsmondat pozíció

Az a pozíció, amelyet egy weboldal elfoglal a keresőmotor találati oldalán (SERP), amikor egy felhasználó rákeres egy kulcsszóra. A keresési eredmények első oldala a 10 legfontosabb kulcsmondat pozíció.

Kulcsszó

A keresőmotor által használt szó a releváns weboldalak keresése során.

Kulcsszó tömítettség

A kulcsszó tömítettség egy adott kulcsszó vagy kifejezés megjelenésének százalékos mérése az oldal összes szavához viszonyítva.

Kulcsszó gyakorisága

A kulcsszó gyakorisága az a szám, ahányszor a kulcsszó megjelenik egy oldalon, vagy ahányszor a teljes weboldal felületén használva van.

Kulcszavak kiemelése

A kulcsszavak vagy kifejezések kiemelkedő elhelyezése egy weboldalon. A kiemelkedő elhelyezkedés lehet az oldal fejlécében, a metacímkékben, a nyitó bekezdésben vagy a mondat elején.

Kulcsszavas keresés

Olyan keresési típus, amely olyan dokumentumokat keres, amelyek tartalmazzák a felhasználó által megadott egy vagy több szót.

Linkek

Bejövő link (Backlink)

A backlink egy hiperhivatkozás, amely egy külső oldalról hivatkozik az Ön saját webhelyére. Bejövő linknek is hívják, ezek a linkek fontosak a webhely népszerűségének (vagy fontosságának) meghatározásában.

Hiperhivatkozás (link)

A hiperhivatkozás egy olyan elem egy elektronikus dokumentumban, amely ugyanazon dokumentum másik helyére vagy egy teljesen más dokumentumra mutat. Általában a hiperhivatkozásra kattintva követheti a linket. A hiperhivatkozások a hipertext rendszerek legfontosabb alkotóelemei, beleértve a világhálót is.

Link építés

A link építés a más weboldalakkal történő linkek cseréjének a folyamatát jelenti, amely által az Ön saját oldalának bejövő linkjeinek és minőségi bejövő linkjeinek számát növelheti.

Link ellenőrző

A link-ellenőrző olyan szoftver eszköz vagy online szolgáltatás, amelyet az Ön webhelyén meghibásodott hiperhivatkozások ellenőrzésére és hitelesítésére használnak.

Linkgazdálkodás (Link farming)

A linkgazdálkodás a kölcsönös linkek cseréjének folyamata a weboldalakkal. A linkgazdálkodás mögött az az ötlet, hogy növeljék az Önhöz vezető linkekkel ellátott webhelyek számát.

Link népszerűség

A linkek népszerűsége leírja a webhely értékét, a mérése pedig az Ön oldalára mutató minőségi bejövő linkek mennyiségén alapul.

Minőségi bejövő link (quality backlink)

A minőségi backlink olyan backlink, amely az Ön kulcsszavai vagy kulcsmondatai alapján linkel az Ön webhelyére, és olyan webhelyen is megjelenik, amely azonos témájú vagy hasonló tartalmi témát mutat, mint az Ön webhelye. Lehet, hogy egy olyan webhelyről származó link is, amelynek magasabb rangja vagy domain jogosultsága van, mint az Ön oldala, vagy akár egy .gov vagy .edu webhelyről származó link.

Kölcsönös link

A kölcsönös link két webhelytulajdonos közötti megállapodás, amely a saját webhelyeken belül hivatkozást biztosít egymás webhelyére.

Mély link

A mély link egy hiperhivatkozás egy weboldalon vagy a keresőmotor lekérdezésének eredményeiben egy olyan oldalra amely nem az adott weboldal kezdőlapja. Általában a weboldal kezdőlapja a weboldal hierarchiájának legtetején áll, és minden más oldal amely “mély” tartalomnak tekinthető.

Tudta…? A “link szerelem” kifejezés egy szleng kifejezés, amely a kölcsönös kapcsolatok leírására szolgál.

SEO és tartalom meghatározás

Duplikált tartalom

Tartalom (vagy szöveg), amelyet másoltak vagy újra felhasználtak más weboldalakról. Az duplikált tartalmat gyakran használják a kulcsszó tömítettség növelésére, azonban egyes keresőmotorok, köztük a Google, szűrik a duplikált szövegeket, és szankcionálhatják az Ön webhelyét, ami alacsonyabb kulcsmondat rangot jelenthet, ha ismétlődő tartalmat használ. A duplikált tartalom nem mindig szándékos másolás. Például az oldalak helyi vagy nyomtatóbarát verziója duplikációt hozhat létre.

Friss tartalom

A friss tartalom minden olyan tartalom, amely új vagy dinamikus jellegű, és indokot ad az embereknek az Ön webhelyének felkeresésére. Számos SEO szakértő úgy gondolja, hogy a weboldalon a friss tartalom használata elősegíti az oldal jobb elhelyezését a keresőmotorok eredményoldalán (SERP). Egyes keresőmotorok gyakrabban hozhatnak fel egy webhelyet, amikor a tartalmat megváltoztatják és frissítik.

Láthatatlan szöveg

A láthatatlan szöveg (vagy rejtett szöveg) jelenti azt, amikor a szöveg színét az oldal hátterének színével egyeztetjük, így a szöveg láthatatlanná válik a felhasználó számára, kivéve, ha a felhasználó kiemeli a szöveget. Ezt láthatatlan kulcsszó halmozásnak is nevezik.

Alt tag

Az IMG-címkében megadott HTML-attribútum, amely alternatív szöveget biztosít, ha egy oldalon lévő kép nem jeleníthető meg.

Spamdexelés

A spamdexelés a nem megfelelő SEO taktika használatának kísérletét jelenti egy weboldal elhelyezésének manipulálására a keresőmotor keresési eredményoldalain. Keresőmotor spamként vagy fekete kalapos SEO néven is ismert, a spamdexing olyan tevékenységeket foglalhat magában, mint például kulcsszó halmozás, hivatkozások spammelése, szerzői joggal védett tartalom másolása, oldal eltérítése és így tovább.

Kapuoldal

Átugrási oldalnak, belépési oldalnak vagy hídoldalnak is hívják, és kifejezetten a keresőmotorok rangsorában magas rangsorolás elérésére lett tervezve.

Szerzői szoftver

A szerzői szoftver egy olyan szoftverkategória, amely lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy webhelyet hozzon létre asztali közzétételi formátumban. A szoftver elkészíti a szükséges HTML kódolást a weblap elrendezéséhez, a felhasználó tervezése alapján.

Webspam

A webspam (keresési spamnek is nevezik) egy olyan kifejezés, amely leírja azokat a weboldalakat, amelyeket “a Google keresési eredményeinek spammelésére” szántak, és olyan SEO taktikákat alkalmaznak, amelyek szembemennek a Google kiadói irányelveivel. 2012 áprilisában a Google bejelentette Penguin-kódú algoritmusának frissítését, amely azonosítja az agresszív webspam taktikákat használó webhelyeket.

Meta címke

Egy speciális HTML címke, amely információkat nyújt egy weboldalról. Más HTML-címkékkel ellentétben a meta címkék nem befolyásolják az oldal megjelenítését. Ehelyett információkat szolgáltatnak például arról, hogy ki hozta létre az oldalt, milyen gyakran frissíti azt, és hogy miről szól az oldal. Számos keresőmotor használja ezt az információt indexeinek felépítésekor.

Prémium tartalom

Webhely-tartalom, amely felár ellenében elérhető. A prémium tartalom tartalmazhat e-könyveket, cikkeket vagy tartalmat, amelyet előfizetés ellenében kínálnak az olvasóknak. A prémium tartalom tulajdonképpen egy bevételszerzési stratégia.

Sticky

A Sticky arra utal, hogy egy webhely képes megtartani a látogatókat az oldalon miután oda navigáltak, vagy arra ösztönzi a látogatót, hogy gyakran térjen vissza (azaz a látogatók “ragaszkodjanak” a webhelyhez). A webhely ragadósága (stickiness) a webhely azon tartalmától függ, amely arra ösztönzi a látogatókat, hogy ott maradjanak, de nem feltétlenül azt a tartalmat jelenti, amit a látogatók kerestek a webhely felkutatásakor. Például, az eredeti tartalom mellett, amely a látogatások fő oka lehet, egy webhelyhez funkciókat (például szociális interakciók, fórumok vagy ingyenes letöltések) is hozzáadhat, hogy vonzóbbá tegye a webhelyet.

Video-SEO

A video-SEO kifejezést a videótartalomnak a keresőmotor forgalmával kapcsolatban történő optimalizálására használjuk. A video-SEO-val való munkavégzés során az a cél, hogy az Ön videótartalma jelenjen meg a videókeresőkben, valamint a nagyobb keresők természetes keresési eredményeiben is – ezalatt a forgalom az Ön webhelyére van irányítva a videótárhely-szolgáltatóval ellentétben.

Webjelző

A webjelző egy átlátszó grafikus kép, amelyet egy webhelyre vagy e-mailbe helyeznek, és a felhasználó viselkedésének figyelemmel kísérésére használják.

Tartalomkezelő rendszer (CMS) / webtartalomkezelés (WCM)

A tartalomkezelő rendszer (CMS), más néven webkezelő rendszer (WCM): olyan szoftver, alkalmazáscsoport vagy eszközcsomag, amely lehetővé teszi a szervezet számára az elektronikus szöveg zökkenőmentes létrehozását, szerkesztését, áttekintését és közzétételét. Számos tartalomkezelő rendszer web alapú grafikus felhasználói felületet kínál, amely lehetővé teszi a kiadók számára, hogy a CMS-hez a webböngészőn keresztül hozzáférhessenek.

Eszközök, elemzési és jelentési feltételek, amelyeket tudni kell

Abszolút egyedi látogató

Az abszolút egyedi látogató egy “látogató típusról” szóló jelentés, amely a kiválasztott dátumtartományban a webhely összes látogatóját csak egyszer számolja fejenként.

Átlag oldalmélység

Az átlagos oldalmélység (vagy a látogatás mélysége) a webhelyen található oldalak számának mérése, amelyet a látogató egyetlen böngésző-munkamenet során megtekintett.

Átlag idő az oldalon

A webhelyen töltött átlag idő olyan látogatói jelentéstípus, amely információkat szolgáltat arról, hogy mennyi időt (akár percben vagy másodpercben) töltöttek a látogatók az Ön webhelyén.

Alapvető mutatók

Az alapvető mutatók a webhely fogyasztásának megértéséhez szükséges legalapvetőbb információt jelentik. Az alapvető mutatók a következő adatokból állnak: látogatások, ugrálások, oldalmegtekintések, webhelyen töltött átlag idő és új látogatások.

Konverziós arány

A látogatók százalékos aránya, akik a kívánt műveletet végrehajtják (például vásárolnak, letöltenek egy e-könyvet vagy rákattintanak egy hirdetésre).

Google Analytics

A Google Analytics egy ingyenes szolgáltatás a Google-től, amely lehetővé teszi a webmestereknek és a webhelyek tulajdonosainak, hogy szabadon hozzáférjenek az internetes elemzési adatokhoz. A Google Analytics nyomon követi a látogatókat az Ön webhelyén, és nyomon követi a marketing kampányainak teljesítményét is.

Google Trends

A Google Trends egy ingyenes Google szolgáltatás, amely olyan táblázatokat szolgáltat, amelyek megmutatják, hogy bizonyos szavak, kifejezések és témák milyen gyakran voltak felkeresve. A Google Trends segítségével akár öt témát is összehasonlíthat egyszerre, és azt is megnézheti, hogy ezeket a témákat milyen gyakran említették a hírekben, valamint megtudhatja, mely földrajzi régiókban keresték a témákat a leggyakrabban.

Felső tartalom (top content)

A felső tartalom a webhely legjobban megtekintett oldalairól (azaz a legjobban teljesítő tartalomról) nyújt részleteket. Ezek az oldalak felelősek a weboldalon a legtöbb oldalmegtekintésért.

Forgalmi források

A forgalmi források egy jelentést tesznek ki, amelyek áttekintést nyújtanak a különböző forrásokról, amelyek forgalmat küldenek az Ön webhelyére, ilyen például a közvetlen forgalom (kattintások könyvjelzőkre vagy az Ön URL-jét ismerő látogatók) vagy a keresőmotorok.

Egyedi látogató

A webhely forgalmának nyomon követésekor az egyedi látogató kifejezés olyan személyre vonatkozik, aki egy meghatározott időn belül többször látogat egy webhelyet.

Felhasználói munkamenet

A felhasználói munkamenet az a tevékenységi folyamat, amelyet egy egyedi IP-címmel rendelkező felhasználó egy meghatározott időtartamon belül tölt egy webhelyen. A webhely felhasználói forgalmának méréséhez a webhely felhasználói munkameneteinek számát kell használni.

Webes elemzések

A webes elemzés egy általános kifejezés, amely egy webhelynek a felhasználókra gyakorolt hatásának tanulmányát jelenti. A kiadók gyakran használnak webanalitikai szoftvert olyan konkrét részletek mérésére, mint például: hány ember látogatta meg webhelyet, hány látogató volt egyedi látogató, hogyan jöttek a webhelyre (azaz egy linket követtek a webhelyre való belépéshez, vagy közvetlenül jöttek oda), milyen kulcsszavakkal kerestek a webhely keresőjén, mennyi ideig maradtak egy adott oldalon vagy az egész webhelyen, milyen linkekre kattintottak és amikor hagyták el a webhelyet.

Kapcsolat

Budapest, Magyarország
+36 30 357 2045
Figyelmes oktatás
Szakértelem és naprakész tudás
Itt nyugodtan lehet kérdezni!

Cikkek